Meny

Frågor & svar om HiPP BabyClub

Från registrering till att avsluta medlemsskap – här listar vi frågor och svar om HiPP BabyClub.

Om du inte hittar svar på din fråga på den här sidan så tveka inte att kontakta oss på hippbabyklubb@arvidnordquist.se


Vad ska jag göra om jag inte får någon bekräftelselänk eller om den jag får inte fungerar?

Det kan dröja några minuter innan aktiveringslänken kommer till din inkorg. Ha tålamod och kolla inkorgen lite senare. Om länken inte kommit inom några minuter, var vänlig och kontrollera så att meddelandet inte fastnat i ditt spamfilter, samt att din inkorg inte är full.

Prova att kopiera länken och klistra in den i adressfältet på din webbläsare. Om det inte fungerar vänligen kontakta konsumentkontakt. Vi hjälper dig gärna att aktivera kontot i så fall.

Vad betyder meddelandet “Den här e-postadressen är redan aktiverad”?

Får du detta så har du redan registrerat dig med denna e-mailadress. Klicka på länken Glömt ditt lösenord? så skickar vi ditt användarnamn och ett nytt lösenord till den aktuella e-postadressen.

Vad ska jag göra om jag glömt mina användaruppgifter?

Har du glömt ditt användarnamn och/eller lösenord till HiPP BabyClub? Gör såhär:

Använd funktionen Glömt ditt lösenord?. Skriv i e-mailadressen du använde vid registreringen till HiPP BabyClub. Du kommer sedan att få ett e-mail med en länk. Klicka på länken eller kopiera in den i adressfältet på din webbläsare. Nu kommer du kunna skapa ett nytt lösenord. Notera riktlinjerna för säkerhet kring lösenord.

Hjälp, mitt lösenord fungerar inte!

Om du skulle ha problem med ditt lösenord eller tillgången till ditt HiPP BabyClubkonto, vänligen kontrollera först att du verkligen anger rätt lösenord. Om du är osäker föreslår vi att du följer instruktionerna i stycket ovanför rörande bortglömt lösenord. Om du kopierar och klistrar in lösenord från en sida till en annan, tänk på att det ibland kan följa med blanksteg efter sista tecknet, och det kan ställa till inloggningen.

Hur ändrar jag min e-mailadress?

Vänligen logga in i BabyCluben och gå till Min profil.

Kan jag ändra användarnamn?

Vänligen använd kontaktformuläret för att få hjälp med det.

Jag kommer behöver inte längre mitt konto i HiPP BabyClub. Hur avslutar jag mitt konto?

Vänligen använd kontaktformuläret för det här ärendet.

Med hänsyn till dataskyddspolicyn så behöver vi ditt användarnamn och lösenord för att vi ska kunna genomföra avregistreringen.

Hur gör jag för att avsluta prenumerationen av föräldrabreven?

Vänligen logga in i BabyCluben och gå till Min profilMina barn. Under Redigera barn kan du avsluta prenumerationen. Detta avslutar alltså endast utskicken till din mail, breven kommer fortfarande finnas att läsa i BabyClub och du är fortfarande medlem i klubben.

Hur hittar jag föräldrabrev som relaterar till mina yngre barn?

Vänligen logga in i BabyClub. I högermenyn finns en knapp där det står Välj barn (om du har registrerat flera barn i din profil). Välj det barn som du vill läsa åldersanpassade brev för. Sidan kommer att uppdateras med relevant info baserat på barnets ålder. Du kan även välja Lägg till barn här om du vill registrera ett barn till.